You are currently viewing Ποιό είναι το φρούτο που αδυνατίζει, ενισχύει τη μνήμη και μπορεί να ρυθμίζει το σάκχαρο;

Ποιό είναι το φρούτο που αδυνατίζει, ενισχύει τη μνήμη και μπορεί να ρυθμίζει το σάκχαρο;

Spread the love

Το φρούτο που ρυθμίζει το σάκχαρο, ενισχύει τη μνήμη και αδυνατίζει

Είναι φρούτο πλούσιο σε βιταμίνες και προστατευτικές φυτικές ενώσεις, ενώ θεωρείται ότι βοηθά στην απώλεια βάρους, μειώνει τη χοληστερόλη και πολλά άλλα.
Υπάρχει στις περισσότερες δίαιτες αδυνατίσματος και έχει πολλά οφέλη για την υγεία πολλά από τα οποία δεν είναι πολύ γνωστά. Γνωρίστε ένα φρούτο που μπορεί να σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από τα περιττά κιλά στο πλαίσιο μιας υγιεινής διατροφής, να ενισχύσει τη μνήμη σας και να συμβάλλει στην υγεία της καρδιάς σας.

Τι είναι το γκρέιπφρουτ;
Το γκρέιπφρουτ είναι μέρος της οικογένειας των εσπεριδοειδών. Τα γκρέιπφρουτ μπορεί να έχουν διάφορα χρώματα, όπως κίτρινο, ροζ και κόκκινο, και έχουν διαφορετικές γεύσεις από γλυκιά έως ξινή. Μπορείτε να τα απολαύσετε σκέτα σε τηγανίτες γλυκοπατάτας με πορτοκάλι και γκρέιπφρουτ μέχρι σε μπριζόλες με σάλτσα εσπεριδοειδών και τζίντζερ. Ανακαλύψτε τα οφέλη τους για την υγεία

Τα 5 κορυφαία οφέλη του γκρέιπφρουτ για την υγεία:
Πλούσιο σε αντιοξειδωτικά
Υποστηρίζει υποστηρίξει την υγεία της καρδιάς
Μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους
Χρήσιμο στη διαχείριση του σακχάρου στο αίμα
Μπορεί να προάγει την καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου

  1. Πλούσιο σε αντιοξειδωτικά
    Το γκρέιπφρουτ παρέχει μια σειρά από ευεργετικά θρεπτικά συστατικά και φυτικές ενώσεις που έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Αυτό σημαίνει ότι βοηθούν στην προστασία των κυττάρων από πιθανή βλάβη που προκαλείται από τα ασταθή μόρια που ονομάζονται ελεύθερες ρίζες.

Συγκεκριμένα, αποτελούν καλή πηγή βήτα-καροτίνης, η οποία μετατρέπεται στον οργανισμό σε βιταμίνη Α και πιστεύεται ότι μειώνει τον κίνδυνο χρόνιων παθήσεων, συμπεριλαμβανομένης της εκφύλισης της ωχράς κηλίδας. Το γκρέιπφρουτ είναι επίσης μια καλή πηγή λυκοπενίου, το οποίο σχετίζεται με μειωμένο κίνδυνο καρκίνου.

  1. Μπορεί να υποστηρίξει την υγεία της καρδιάς
    Το 2012, η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία δημοσίευσε μια έκθεση που πρότεινε ότι μια δίαιτα υψηλή σε ορισμένα φλαβονοειδή, ενώσεις που βρίσκονται στα εσπεριδοειδή, συμπεριλαμβανομένου του γκρέιπφρουτ, μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εγκεφαλικού σε μια γυναίκα. Ωστόσο, χρειάζεται περισσότερη έρευνα για να κατανοήσουν οι ειδικοί γιατί ακριβώς συμβαίνει αυτό.

Το γκρέιπφρουτ είναι πλούσιο σε κάλιο και φυτικές ίνες, καθώς και προστατευτικά αντιοξειδωτικά που μπορεί να βοηθήσουν στη διαχείριση της αρτηριακής πίεσης και των επιπέδων χοληστερόλης. Μελέτες σε ανθρώπους έχουν αποδείξει τον ευεργετικό ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει το γκρέιπφρουτ, και συγκεκριμένα το κόκκινο γκρέιπφρουτ, στη βελτίωση των επιπέδων χοληστερόλης, ιδιαίτερα σε όσους πάσχουν από αθηροσκλήρωση.

  1. Μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους
    Αν και είναι χαμηλό φρούτο σε θερμίδες και πλούσιο σε φυτικές ίνες, η κατανάλωση γκρέιπφρουτ είναι απίθανο να προσφέρει τη δραματική απώλεια βάρους που διαφημίζεται σε ορισμένες μοντέρνες δίαιτες. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα στοιχεία που δείχνουν ότι η κατανάλωση γκρέιπφρουτ μπορεί να προσφέρει κάποια βοήθεια προς αυτή την κατεύθυνση.

Μια ιαπωνική μελέτη 12 εβδομάδων εξέτασε τα αποτελέσματα του γκρέιπφρουτ έναντι ενός εικονικού φαρμάκου. Διαπιστώθηκε σημαντική μείωση του βάρους, καθώς και των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα, σε εκείνους τους συμμετέχοντες που κατανάλωναν μισό γκρέιπφρουτ πριν από τα γεύματα.

  1. Μπορεί να βοηθήσει στη διαχείριση του σακχάρου στο αίμα
    Μελέτες σε ζώα έχουν εξετάσει τον ευεργετικό ρόλο που μπορεί να παίξει ο χυμός γκρέιπφρουτ στη μείωση των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα και στη βελτίωση της αντίστασης στην ινσουλίνη. Σε κάθε περίπτωση η μεγαλύτερη πρόσληψη φρούτων και πράσινων λαχανικών σχετίζεται με σημαντικά μειωμένο κίνδυνο διαβήτη τύπου 2.
  2. Μπορεί να προάγει την καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου
    Υπάρχουν πολλές και πολλά υποσχόμενες έρευνες για το ρόλο των φλαβονοειδών στη διατροφή και τη βελτίωση που μπορεί να επιφέρει στη μνήμη και τη γνωστική λειτουργία, καθώς και στην πρόληψη νευροεκφυλιστικών καταστάσεων. Ωστόσο, είναι πολύ νωρίς για να πούμε εάν το γκρέιπφρουτ, ειδικότερα, έχει σημαντικό αντίκτυπο στην υγεία του εγκεφάλου.

Πηγή : ΟΛΟ υγεία

Προβολές Άρθρου 177419


Spread the love

Αφήστε μια απάντηση